











DETAL:
Towar przesyłamy bezpłatnie gdy wartość zamówienia:
- przekroczy 300 zł ( paczka kurierska do 30 kg )
HURT:
Towar przesyłamy bezpłatnie gdy wartość zamówienia:
-przekroczy 600 zł brutto (po rabacie)
- przekroczy 3000 zł brutto (po rabacie) , ( przesyłka paletowa powyżej 30 kg)
CENNIK
Przesyłka paletowa 152 zł
Przesyłka kurier 11,99 zł
Przesyłka do paczkomatu 9,99 zł
Przesyłka kurierska: MAKSYMALNE WYMIARY!
Maksymalna długość paczki 150 cm
Szerokość + wysokość + głębokość nie przekraczają 250 cm
Przesyłka paletowa: MAKSYMALNE WYMIARY !
- Maksymalna długość – 120 cm
- Maksymalna szerokość – 80 cm
- Maksymalna wysokość – 185 cm
Koszty przesyłki towaru za granicę oraz koszty nadania przesyłek niestandardowych czyli ponadwymiarowych ustalane są indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 505 333 055
W szczególnych przypadkach wysyłka będzie ustalana indywidualnie. Wiąże się to z koniecznością weryfikacji zamówionych artykułów pod kątem bezpieczeństwa i opłacalności transportu. W przypadku towarów bardzo delikatnych lub wymiarów jednego boku przekraczających 150 cm często zachodzi konieczność korzystania z przesyłek paletowych lub paczek niestandardowych co znacznie zwiększa koszty transportu.
W takich przypadkach klient zostanie o tym powiadomiony i koszty przesyłki będą ustalane indywidualnie przed jego realizacją.
Czas dostawy:
Całkowity czas realizacji zamówienia ( wraz z dostawą ) wynosi od 2 do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie.
W innych przypadkach prosimy o kontakt pod numerem 505 333 055 lub hurtownia@luxdecorations.pl
BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI
Drogi Kliencie.
Przykładamy dużą wagę do bezpiecznego zapakowania produktów tak aby dotarły do Ciebie w stanie nienaruszonym. Zabezpieczamy każdy towar folią ochronną i pakujemy w opakowanie kartonowe. Dodatkowe zabezpieczenie stanowi folia pęcherzykowa, poduszki powietrzne, styropian i różnego rodzaju miękkie wypełniacze.
Zawsze staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak zdarzy się , że paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Prosimy byś wykonał jeśli to możliwe zdjęcia zniszczeń i dołączył do korespondencji reklamacyjnej.
ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA
Prosimy, by każdy odebrany towar został w miarę możliwości sprawdzony przy kurierze , ale nie najpóźniej niż w dniu odbioru. O ewentualnych uszkodzeniach wynikłych z transportu należy nas poinformować w dniu odbioru przesyłki-jest to warunek konieczny, by zgłosić uszkodzenia firmie transportowej.