JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)
Szanowny Kliencie,
Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo przesyłki. Wiemy, że wiele z naszych produktów to delikatne przedmioty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu podczas transportu. Dlatego przykładamy dużą wagę do bezpiecznego pakowania naszych produktów.
Korzystamy z grubych kartonów, które zapewniają solidną ochronę zewnętrzną. Każdy towar jest zabezpieczany folią bąbelkową, która amortyzuje wstrząsy, a miękkie wypełniacze zapewniają dodatkową ochronę. Naszym celem jest, aby Twoja przesyłka dotarła do Ciebie w stanie nienaruszonym.
Mimo naszych starań, jeśli zauważysz, że Twoja paczka wygląda na uszkodzoną podczas transportu, prosimy o odmowę przyjęcia towaru i spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Prosimy również o wykonanie zdjęć zniszczeń i dołączenie ich do korespondencji reklamacyjnej.
Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość. Jesteśmy tu dla Ciebie!
W JAKI SPOSÓB WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA
Dostawa do punktu - 15,36 zł
płatność online / przelew tradycyjny
Dostawa do punktu - 9,99zł
płatność online / przelew tradycyjny
Kurier DHL dostawa do klienta - 22,95 zł
płatność online / przelew tradycyjny
Wszystkie zamówienia do godz.13:00 realizujemy tego samego dnia.
**Dotyczy zamówień złożonych w dni robocze.
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć, poinformujemy Państwa o tym drogą emaliową lub telefonicznie.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W naszym sklepie online możesz zapłacić:
- przelewem elektronicznym (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza) - zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.
- przelewem tradycyjnym (czas oczekiwania na płatność to 1 dzień roboczy) na konto:
Luxecommerce Sp. z o.o.
72-010 Police
ul. Wróblewskiego 20 C
PKO BP 40 1020 1811 0000 0102 0321 1182
- mają Państwo możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru osobiście w siedzibie firmy tylko i wyłącznie po przedpłacie. (zamówiony towar należy odebrać najpóźniej następnego dnia roboczego).
Współpracujemy z operatorem płatności internetowych BlueMedia, który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami.