Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dostawy i płatność

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Drogi Kliencie.

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić. Przykładamy dużą wagę do bezpiecznego zapakowania produktów tak aby dotarły do Ciebie w stanie nienaruszonym. Używamy do tego celu grubych kartonów, zabezpieczamy każdy towar folią bąbelkową i używamy miękkie wypełniacze. Zawsze staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak zdarzy się , że paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Prosimy byś wykonał zdjęcia zniszczeń i dołączył do korespondencji reklamacyjnej.

 

W JAKI SPOSÓB WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA      

       

Zamówienie do 54,99 zł - 9,99zł 

Zamówienie od 55 zł - 0,00 zł   

płatność online / przelew tradycyjny                

 

    

Dostawa do punktu - 8,99zł 

płatność online / przelew tradycyjny

 

Dostawa do punktu - 11,99zł   

płatność online / przelew tradycyjny

 

Kurier DHL dostawa do klienta - 14,99 zł 

Darmowa dostawa powyżej 600 zł dla klientów hurtowych!

płatność online / przelew tradycyjny

 

Wszystkie zamówienia do godz.13:00 realizujemy tego samego dnia.

**Dotyczy zamówień złożonych w dni robocze.

W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć, poinformujemy Państwa o tym drogą emaliową lub telefonicznie.

 

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie online możesz zapłacić:

  • przelewem elektronicznym (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza) - zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.
  • przelewem tradycyjnym (czas oczekiwania na płatność to 1 dzień roboczy) na konto:

        Luxecommerce Sp. z o.o.

        72-010 Police

        ul. Wróblewskiego 20 C

        PKO BP 40 1020 1811 0000 0102 0321 1182

  • mają Państwo możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru osobiście w siedzibie firmy tylko i wyłącznie po przedpłacie.  (zamówiony towar należy odebrać najpóźniej następnego dnia roboczego).

 

Współpracujemy z operatorem płatności internetowych BlueMedia, który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami.

 

 

 

                   

                               

 

 

                                                                                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl