















Reklamacje i zwroty
Zasady zwracania zakupów
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://furgonetka.pl/zwroty/deabc2d5-0bb4-4c03-9c13-c364a3f7fdff.
Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni. |
Określasz szczegóły przesyłki Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną. |
Odsyłasz paczkę Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania. |
Otrzymujesz zwrot pieniędzy W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo. |
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres hurtownia@luxdecorations.pl lub tradycyjną na adres:
Luxecommerce Sp. z o.o.Wróblewskiego 20 C
72-010 Police
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Zwrot towaru
Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.
Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
Luxecommerce Sp. z o.o.
Wróblewskiego 20 C
72-010 Police
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Przedsiębiorcy przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym w przypadku gdy Towary posiadają wady fizyczne, o ile taka wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Jednakże Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później, jeśli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku wady Towaru, Przedsiębiorca zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego, z tym zastrzeżeniem że Przedsiębiorca nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna. Sprzedawca może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: hurtownia@luxdecorations.pl lub drogą pocztową na adres Luxecommerce Sp. z o.o. Hurtownia Lux Decorations ul. Wróblewskiego 20C, 72-010 Police.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Luxecommerce Sp. z o.o. Hurtownia Lux Decorations ul. Wróblewskiego 20 C, 72-010 Police
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Proszę o zapoznanie się poniższymi zasadami odnośnie przyjęcia towaru od kuriera:
Towar wysyłany od Nas jest ubezpieczony i uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu np. pęknięta rama lustra, potłuczone dekoracje szklane i ceramiczne, wyłamana noga nie będą uznawane bez dołączonego protokołu szkody lub odpowiedniej adnotacji na liście przewozowym. Wszystkie nasze przesyłki są owinięte folią stretch i oklejone taśmą bezpieczeństwa z adnotacją by pamiętać o sprawdzeniu przesyłki w obecności kuriera.
W przypadku jej braku proszę ten fakt niezwłocznie zgłosić i koniecznie zawrzeć taką informację na liście przewozowym.
W momencie dostawy należy zwrócić uwagę czy przesyłka nie jest uszkodzona np. rozdarta taśma lub niedociągnięta folia stretch.
To bardzo ważne- jeżeli przesyłka jest w jakikolwiek sposób naruszona , proszę wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego, bądź na liście przewozowym ( adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/wgniecenie, ile ma cm),jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
Zachęcamy , aby przy odbieraniu przesyłki zawierającej szkło, wyroby z lustra, meble, ceramikę sprawdzić zawartość przesyłki przy kierowcy. Adnotacja o uszkodzeniach zawartości przesyłki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie ( wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm ).
Jeżeli przewoźnik nie chce być przy otwarciu przesyłki proszę ten fakt odnotować na liście przewozowym.
Zawsze staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona (cały proces pakowania jest nagrywany ) , jeśli jednak zdarzy się , że paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Prosimy byś wykonał jeśli to możliwe zdjęcia zniszczeń i dołączył do korespondencji reklamacyjnej.
Prosimy, by każdy odebrany towar został sprawdzony w dniu odbioru.
O ewentualnych uszkodzeniach zamówionego towaru wynikłych z transportu należy nas poinformować w dniu odbioru przesyłki-jest to warunek konieczny, by zgłosić uszkodzenia firmie transportowej.
Ponadto do reklamacji towaru, który dotarł do Państwa w opakowaniu nienaruszonym, ale po rozpakowaniu okazało się, że jest w jakiś sposób uszkodzony należy dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu na tle opakowania i listu przewozowego.